Thursday, February 10, 2011

HARI-HARI PERGI KERJA


Hari-hari gi kejer... gi kejer hari-hari... huhu... Dari belajar sibuk nak kejer, dah kejer rasa cam sibuk nak dok saja2 lak... hehe... Manusia, memang tak puas2, cepat bosan dengan apa yang sedia dirutinkan... Sementara masih kejer kat bumi Melaka, serakaman perjalanan pergi kejer tiap-tiap 5 hari seminggu diabadikan di sini. Mungkin kalau diizinkan Allah, rakaman ni boleh jadi kenangan buat diri dan juga generasi2 pewaris saya nanti... (^_^)


Keluar pintu rumah seawal pagi, sebab gi kerja jalan kaki...


GATE, hehehe...

Lampu jalan tak padam lagi....(^^)


Dah sampai !!! parking masih kosong...


Tumb print kul 7.24 am, awal lagi 6 minit... terbaik lah...

Arah mana jadi pilihan ???

DAN AKHIRNYA... di sinilah diri ini dilabuhkan selama 9 jam sehari...

Buat julung2 kalinya, tempat pertapaan ini di tontonkan pada khalayak... hihihi



laagiiii... close-up lak...

dan

~Sekian~

2 comments:

.: iEyLa :. said...

wahhh..terbaikla..
ckup detail report keje ni..hehe...
keje..penat x??tkot plak nk keje la sis..hehe

Ainulyaqin said...

Eheheh.. xderlah,
sronok jg kejer, klu tak boring...
nnt otak xberkembang, penat sikit2 tu biasalah... (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...