Tuesday, January 25, 2011

Sepetang di Klinik Dr TYT


Sepetang di Klinik Dr TYT

Petang tadi bergegas ke Klinik Dr TYT setelah berkejaran melunaskan kuiz buat pelajar-pelajar Tamadun Islam. Hari ni memang cukup memenatkan, pagi-pagi lagi dah keluar isi minyak, pukul 10 keluar ke bank selesaikan semua urusan sebelum berangkat pulang meninggalkan bumi hang tuah menuju ke tanah serendah sekebun bunga, nasib baik kelas ada 1 jer hari ni. Kerja-kerja pejabat dah disiapkan separuh minggu lepas, separuh lagi akan disiapkan pada minggu ni. Mudah-mudahan...

Setelah hampir 2 tahun berulang2 ke sini, hari ni lah baru dapat mememorikan apa yang berlaku sepetang di sini, sebabnya selalu ada yang menghantar dan menjemput. Tapi hari ni tak nak menyusahkan sesapa lagi dan harap-harapnya start pada hari ni dah tak akan menyusahkan sesapa lagi untuk jadi supir saya..(^^). Dari pukul 3 pm hingga pukul 5 pm, my life journey has begun... Terima kasih tidak terhingga pada handphone saya yang telah membantu merakamkan memori ini... (^^)


Duduk melilau-lilau di ruangan menunggu


Dokumentari yang tidak berjaya menarik perhatian saya... (-.-)


Wah, keta saya dijulang...

Dijulang laaagii...



Inilah makanan saya selama 2 jam di sana. Rona Bosphorus yang telah lama diterbitkan, sandwich yang kecik (saya lapar, 1 hari bertahan dengan sarapan pagi saja) serta honey green tea katanya.



AY: Nanti saya datang lagi jumpa Dr. Datenya bulan 7, rasa saya bulan 9 @ 10 baru saya datang balik yer?hihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...